tiistai 21. tammikuuta 2014

New year, new me and all that shit !

Moikka moi vaan kaikille, siitä onkin toooosi pitkä aika kun oon viimeks kirjotellu ja sillä välin onkin tapahtunu vaikka mitä, tällä kertaa en oo kyllä muuttanu mikä on ihme.. Mutta aloitetaanpa nyt siitä että mää vaihdoin koulupaikkaa tai alaa ja oon nyt kosmetologi puolella ja tää on kyllä enemmän se mun juttu. On ollu tosi kivaa olla tuolla ja tutustua uusiin ihmisiin vaikkakin mulla meni vähän perseelleen tuolla kosmetologi puolella aloittaminen koska mulla vähän kerty poissa oloja ja sen semmosta, alko taas elämä painaa päälle ja pahasti. Nyt on onneks taas alamäistä selvitty tai ainakin melkeen, mullahan viime viikon keskiviikkona kuoli mulle todella tärkeä ihminen, mun täti.. Me oltiin tosi läheisiä melkein parhaita ystäviä, joten on TODELLAKIN ollut vähän rankkaa, mutta eiköhän tämä tästä :)

                                                                Minä ja ystäväni riina.

                                                                        Rakas tätini

Voin kertoa että on kyllä tosi outoa tämä kirjottaminen näin pitkästä aikaa, vähän meinaa olla haastetta jopa meikäläiselle. Hei muuten joulukinhan on jo ollu, toivottavasti kaikilla oli kivaa jouluna, mulla ainakin oli. Olin Lohjalla joulun ja uudenvuoden ja oli kyllä kivaa olla koko perheen kanssa. Lahjojakin tuli ihan sopiva määrä, en mää kyllä toivonut kun yhden lahjan joten, kiltisti olen vissiin ollut :) Sain vihdoin ja viimein kunnon kihartimen!! Mulla ei nimittäin aina oikeen onnistu tuo suoristimella kiharrus.. Se on semmonen remingtonin sauvakiharrin ja aivan mahtava vasta onkin! Uusivuosi menikin aika rauhaisissa tunnelmissa, vähän juotiin skumppaa ja sen semmosta ja tietenkin hyvässä seurassa :)


 Uudenvuoden look, jouluna melkeen sama mutta vaan suorat hiukset, siitä ei
kyllä kuvaa löydy mutta eiköhän näillä pärjää.


Mitähäm tässä vois vielä höpöttää, tuntuu että jää kumminkin jotain oleellista sanomatta..No mutta ei voi mitään :D Tästä päivästä vielä sen verran että oon nyt alkanu kyttäilee omaa kämppää, tuntuu vaan että tarvin nyt sen oman boksin johonkin, onhan täällä mummin nurkissa jo tarpeeks kauan asuttu, vaikka onhan mummit aina ihania ja saa RUOKAA mutta nyt kyllä on itsenäistymisen paikka! Yks kiva kämppä on jo löytynytkin sitä pitäis vaan käydä vielä kurkkaa vähän lähempää :) Mutta siitä sitten varmaan lisää tulevaisuudessa. Nyt luultavasti heitän jonkun kuva pläjäyksen perään ja pistelen nukkumaan, hyvät yöt kaikille moikka!

                                            Tässä tämän päivän outfittia!                                                  

                     Määhän sanoin että jotain unohtu.. mullahan oli synttäritkin. Neiti synttärisankari!




                              Niin ja juhlittiinhan me halloweeniäkin.. joku dementia vissiin tulossa:D




Onhan mulla ollut kiva vuosi ihanien ihmisten keskellä. 2013 olikin aika tapahtumarikas vuosi sen voin sanoa. Saa nähdä mitä vuosi 2014 tuo tullessan... TO BE CONTINUED

3 kommenttia:

  1. Jeiij pitkästä aikaa postausta<3 oonkin jo odotellu sun postauksia! Otan osaa tätisi poismenosta. :/ luin Iltalehdestä uutisen jossa kerrottiin Kemissä tapahtuneesta taposta, olikohan kyse juurikin tädistäsi..? Ei ole pakko vastata tuli vain mieleen. :( muista että sulla on ystäviä ja perhe ketkä välittää! :) olet kaunis ja lempibloggaaja. :3

    VastaaPoista
  2. Tee postaus tosta ulkomaan matkasta :》?

    VastaaPoista