sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Goodbye my love

Moi vain kaikki, miten viikonloppu on menny? Itselläni ei mitenkään erikoisen hyvin.. Eilenhän oli ne mun tädin hautajaiset, oli kyllä tosi raskasta mennä sinne, hautajaiset oli tosi pienet ja siellä oli vain kaikki läiheisimmät ihmiset, ja se mun mielestä teki siitä viellä raskaamman. Mullahan oli jo eilen aamulla tosi huono olo mutta halusin kumminkin lähteä hautajaisiin. Siellä mulle sitten tuli vain huonompi olo ja kun itku ei meinannu loppua millään.. Sitten ei pystynytkään enää pidettelemään ja juoksin vessaan oksentamaan. En sitten tiiä tuliko mulle joku oksennustauti vai mikä, en pystynyt sitten edes lähtemään sinne kahvitukseen vaan lähdin kotiin, en pysynyt edes pystyssä, tärisin ku joku hullu. Kotona en enää onneksi oksennellu, mutta oli se kyllä hirvee kokemus, koko loppupäivän oli tosi voimaton olo eikä pystynyt tekemään yhtään mitään. huhhuh!

Tänään on onneks ollu jo parempi olo ja nythän on vaan sunnuntai niin ei tarvi tehdäkkään yhtään mitään :) Mulla ei oo itellä nyt niitä kuvia sieltä hautajaisista mutta ehkä sitten tulevaisuudessa saan niitä ja tehdä vaikka sitten joku pikku postaus. Nyt alan viettää mun löhöily sunnuntaita, moikka !

Till i see you again <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti