torstai 29. tammikuuta 2015

Good news!

Helou! Oon tällä hetkellä niin innoissani vaikka en ees tiiä onko tää vielä varma juttu mut elikkäs. Kävin siis eilen kattoo yhtä kämppää, täältä lohjalta ja se oli tosi kiva yksiö, omaa saunaa, parveketta ja saa olla lemminkki (lemmikkejä). Täytin siinä sit hakemuksen ja se nainen sano et se ilmottaa maanantaina, olin kyllä aika varma etten saa sitä ku se sano et tosi moni on käyny kattoo ja laittanu hakemukset menemään. Mut sit se soitti illalla et on kaks kestä valitaan ja MINÄ oon toinen niistä! Eli huomenna saan siis tietää et onko mulla kohta oma koti mulle ja usvalle :)

Tosi kivaa et saa ottaa lemminkin ku monissa nykyään lukee et ei sallita lemmikkejä ym.. Nyt sit sattu tommonen kohalle ja tosi hyvä juttu koska oon miettiny et jossain vaiheessa haluan oman dogin, en tiiä vielä minkä rotusen mut ajattelin näin aluks et joku pienempi ku kerrostalo kumminki, iso sit joskus kun on omaa pihaa ja muutenki tilaa sille koiralle :) Ilmottelen varmaan jo heti huomenna aivan innoissani (jos ees saan sen) hyvät mahikset kylläkin! Huomenna hyppään sit viel yöjunalla Kemiin, vaavin ristiäisiin :)




Olin tänään tuommonen peikkotyttö :3

1 kommentti:

  1. Voi vitsi pietän peukkuja! Täällä oottelen innoissaan että miten kävi :))

    VastaaPoista